به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی، در پنجمین دوره‌ی کارگاه‌های تخصصی نمایش‌نا‌مه‌نویسی این بنیاد، شش عنوان به ترتیب 21 تا 26 خردادماه جاری، کاربرد روایت داستانی در خلق نمایش‌نامه، اقتباس از فرهنگ عامه در نمایش‌نامه‌نویسی، زبان نمایشی، تحلیل و خلق شخصیت، خلق ضد قهرمان در نمایش‌نامه و کمدی موقعیت در نمایش‌نامه‌نویسی تدریس می‌شود.

در این کارگاه‌ها محمد چرم‌شیر کاربرد روایت داستانی در خلق نمایشنامه، قطب‌الدین صادقی اقتباس از فرهنگ عامه در نمایش‌نامه‌نویسی، نغمه ثمینی زبان نمایشی، بهزاد صدیقی تحلیل و خلق شخصیت‌، عطا‌الله کوپال خلق ضد قهرمان در نمایش‌نامه‌، حسین کیانی کمدی موقعیت در نمایش‌نامه‌نویسی را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

پنجمین دوره‌ کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی از روز پنج شنبه 21 خردادماه تا روز سه‌شنبه26 خردادماه 94 از ساعت 16 تا 30/19 در روز‌های فوق در شش روز برگزار‌می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند گواهی‌نامه‌ی رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان به آموزش نمایش‌نامه‌نویسی برای ثبت نام در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی این مدرسه واقع در بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولی عصر، خیابان کبکانیان، نبش کوچه‌ی مرتضی‌زاده، پلاک 12، واحد 1 مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌های 88952392 و 88952440 تماس بگیرند. ل

در این دوره هم‌چون دوره‌های پیشین، از هنر‌جویان این کارگاه‌‌ها به طور جداگانه ثبت نام نمی‌شود.

انتهای پیام/