به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، محمدرضا قربانی مدیر کل اداره هنرهای نمایشی رادیو با بیان این مطلب افزود: تفریظ مقام معظم رهبری برای کتاب "آن بیست و سه نفر "، حاوی چند پیام بود ، چرا که ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط نهادهای مرتبط نیاز به توجه بیشتر و جدی تری دارد که برای نهاد های فرهنگی و رسانه ها، توجه بیشتری ایجاد می‌کند.

وی تأکید کرد: بر همین اساس این اداره کل، نشان عالی هنرهای نمایشی رادیو را به احمد یوسف زاده که خود نیز همچون نوشته هایش خالص و صمیمی است، اهدا کرد هرچند اگر تمامی نشان‌ها و مدال‌های جهان را به ایشان اهدا کنیم، نمی توانیم حتی لحظه ای از سختی هایی را که ایشان و دیگر آزادگان عزیز در دوران دفاع مقدس متحمل شده اند را جبران کنیم.

قربانی در پایان گفت: ارائه اثر ماندگار ایشان در دیگر قالب‌ها را وظیفه ذاتی خود می دانیم. بر همین اساس نگارش و تنظیم این کتاب در قالب شش قسمت نمایشی توسط جواد پیشگر آغاز شده که به امید خدا به زودی وارد مرحله ی تولید و اجرا خواهد شد. علاوه بر آن نمونه ای از این کتاب به صورت کتاب صوتی در حال آماده‌سازی است که همراه با این اثر به مخاطبان اهدا می شود.

انتهای پیام/