به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری ششمین فرهنگسرای کتاب مستقر در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ حسین حب اهری، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه "کتابخوانی هنرمندان" حضور یافت و کتاب "دنیای سوفی" اثر یوستین گوردر را خواند و در عین حال به ویژگی های این کتاب و توضیحاتی درباره متن آن پرداخت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره علت انتخاب خود گفت: اندیشه کردن برای انسان ضروری و لازم است. نباید مشغله های ذهنی ما را از اندیشیدن غافل کند. این کتاب فلسفه و مفاهیم عمیق را با زبان بسیار ساده و شیرین بیان کرده است. نویسنده کتاب خود را به گونه ای نوشته است که خواننده بدون احساس خستگی می تواند این کتاب 600 صفحه ای را به راحتی بخواند.

او ادامه داد: کتاب "دنیای سوفی" با شروع خوبی که دارد، مخاطب را به اندیشیدن وامی دارد و اندیشه فلسفی سه هزار ساله را برای کسانی که از ورود به دنیای فلسفی می ترسند، آسان نشان می دهد. سپس آنان را آرام آرام با آن مفاهیم فلسفی آشنا می‌کند.

گفتنی است نشست های "کتابخوانی هنرمندان" هر روز در دو اجرا، در ساعت 11 صبح و 16 عصر در فرهنگسرای کتاب برگزار می‌شود.

برنامه "کتابخوانی هنرمندان" در روز 23 اردیبشت، با حضور خسرو سینایی و مانی رهنما؛ روز 24 اردیبهشت با حضور هوشنگ مرادی کرمانی و بهرام شاه محمد لو؛ و روز 25 اردیبهشت با حضور نیکی کریمی و داریوش مهرجویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/