سرویس موسیقی هنرآنلاین : شب چهارم سی‌‎امین جشنواره موسیقی فجر در سئانس دوم خود به اجرای فرزاد فرزین اختصاص داشت که به نحو احسنت برگزار شد.

هدفون

با صحنه پر از دودی مواجه می‌شوید که قطعه "هدفون" در حال پخش است و ناگهان همه جا تاریک می‌شود و نمایشگرهای سالن به شما برای حضورتان خوش آمد می‌گوید و بعد از آن بلافاصله آهنگ "مجددا پلی شده" فرزاد فرزین روی سن قرار می‌گیرد و تراک را تا انتها ادامه می‌دهد.

خاطره بازی

فرزاد فرزین بعد از اجرای چند قطعه رو به هوارداران گفت: قطعه‌ای را که می‌خواهم اجرا کنم از ابتدا به خاطر ریتم کندی که داشت برای شخص دیگری ساخته بودم اما سرانجام تصمیم گرفتم خودم آن را اجرا نمایم و این سرآغاز اجرای قطعه "لحظه‌ها" بود.

بازگشت یاشار خسروی

یکی از نوازندگان ساکسفون که از گروه فرزاد جدا شده بود یاشار خسروی بود که در حال حاضر با گروه بابگ جهانبخش مشغول همکاری است و دیشب به صورت افتخاری در گروه فرزاد فرزین نواخت.

در تهران به اندازه کافی دود می‌خوریم

دود‌های تزیینی که روی سن آنقدر تکرار شد که صدای فرزاد درآمده و از مسوول سالن خواست اگر ممکن است این روند را کند کنند اما چون توجهی به درخواست او نشد، بار دوم جدی‌تر و رو به حضار داخل سالن گفت: ما به اندازه کافی در تهران دود استشمام می‌کنیم دیگر اینجا نباید تنفس کنیم!

به من کاغذ ندادند

در اواخر برنامه این هنرمند ضمن تشکر از عوامل اجرایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با اینکه به من کاغذ ندادند اما من به رسم ادب از تمام کسانی که زحمت کشیده‌اند تشکر می کنم.

به اجرا در برج میلاد عادت نداریم

فرزین در بخش دیگر اجرایش با زبان طنز به مسئولان سالن برج میلاد گفت: از آنجایی که ما مدت‌هاست در برج میلاد اجرا نداشته‌ایم هنوز به اجرا در این سالن عادت نکرده‌ایم.

۱۱ اسفند

او در پایان از اجرای آخرین کنسرتش در پایان سال خبر داد و گفت: آخرین اجرای ما هم در سال 93 نیز روز 11 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

یک شاعر مهمان

پیش از اجرای آخرین قطعه فرزاد فرزین از شاعر این قطعه (یاحا کاشانی) و دیگر قطعات آلبومش که به عنوان میهمان ویژه در این اجرا بود تشکر ویژه کرد

اعضای ارکستر

مهران خلیلی (رهبر ارکستر)، مهرداد مافی و محمود عباسی‌مهر (نوازندگان گیتار الکترونیک)، احمد امین‌پور (گیتار باس)، یاشار خسروی (پرکاشن)، بهادر خان‌زاده (ساکسیفون)، آرمین قیطاسی (ویلن)، امیر میلاد نیکزاد (کیبرد) و سهراب رمضان ‌زاده (درامز) اعضای ارکستر این خواننده را شامل می‌شدند.

قطعات اجرایی

"بیا بیا"، "کی می‌تونه"، "می‌دونم"، "برگرد"، "من و تو"، "هدفون"، "لحظه‌ها"، "ای وای"، "ماه عسل"، "بچه"، "احساس من"، "با تو"، "نگرانتم"، "شخصی"، "دونه دونه"، "بروبرو"، "کوچه‌ها" و "عاشق" در این کنسرت اجرا شدند.

حواشی بخش دوم از شب چهارم سی امین جشنواره موسیقی فجر:

-فرزاد فرزین در کل اجرا با هوادارانش در ارتباط بود و قبل از اجرای هر قطعه در مورد آن توضیح مختصری ارائه می‌کرد.

-"ماه عسل" بیشتر از قطعات دیگر مورد توجه قرار گرفت.

-در اواسط برنامه یکی دو تا از قطعات پرطرفدار این خواننده به صورت ریمیکس و پشت سر هم اجرا شد.

-فرزاد هوادارانش را برای ۱۱ اسفند ماه به آخرین کنسرت سال ۹۳ دعوت کرد.

-انرژی او غیرقابل وصف بود و این مسئله را متقابلا به طرفدارانش نیز منتقل کرد.

-قطعه "کوچه" به عنوان آخرین تراک اجرا شد.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/