سرویس موسیقی هنرآنلاین: گروه "سایه سار"در حالی شب گذشته 24 بهمن ماه در برج آزادی روی صحنه رفت که بخشی از آثار آلبوم جدید این گروه "روزهای خوب" که در مسیر گرفتن مجوز برای انتشار قرار دارد ا اجرا کرد. این گروه به سرپرستی حسین سلیمانی و با اجرای امیر رفعتی(آواز)، سمین قربانی(هم خوان)، علی بشردوست (سنتور)، شهاب‌الدین آذین مهر و ادیب فروزان (تار)، امین یساولی (عود)، علی حسینی (نی)، عسل پیله‌ وری (کمانچه)، فریده رضایی (قانون)، میلاد بختیاری (تمبک) و هانیه گل محمدی (دف و دایره) به اجرای برنامه پرداختند.

در این کنسرت قطعاتی بر روی سروده‌های خواجه عبدالله انصاری، دونوازی عود و قانون، قطعه "دیوانه" با شعر خواجه عبدالله انصاری، دو نوازی تار و سنتور، چهارمضراب بیداد، تصنیف "روزهای خوب" با شعر قیصر امین پور، قطعه‌ی "گناه پنهان" با شعر سعدی و ساز و آواز کمانچه با شعر مولانا مجموعه قطعاتی بود که همگی در دستگاه همایون در این کنسرت اجرا شدند.

حسین سلیمانی پس از اجرای این کنسرت در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: گروه سایه سار 7 سال است که بطور جدی در عرصه موسیقی فعالیت دارد و کنسرت‌های در داخل و خارج ایران اجرا کرده است. همچنین آلبومی به نام "نگاه آشنا" را چند سال پیش منتشر کردیم.

وی گفت: امشب در جشنواره فجر بخشی از آلبوم "روزهای خوب" را که در مسیر مجوز گرفتن است و به زودی منشر می‌شود را اجرا کردیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از برگزارگنندگان به انتقاداتی در خصوص شیوه تبلیغ بخش موسیقی جشنواره پرداخت و گفت: برای این جشنواره زحمات زیادی کشیده شده اما متاسفانه به علت تبلیغات کم و بخصوص فعال نبودن صدا و سیما در این زمینه میزان فروش بلیت‌ها بسیار کم بود.

وی تصریح کرد: اگر تلویزیون به همان شکل که برای بخش فیلم تبلیغ کرد برای موسیقی هم فعالیت می‌داشت قطعا امخاطبان بیشتری از این کنسرت‌ها استقبال می‌کردند.

سرپرست گروه موسیقی سایه سار ادامه داد: موسیقی ایرانی با فرهنگ و شعر ملی ما در ارتباط است و لازم است دولت و مردم حمایت و توجه بیشتری نسبت به این هنر ارزشمند داشته باشند و اجازه ندهند هنرمندانمان بیش از این مایوس و سرخورده شوند.