سرویس مد و لباس هنرآنلاین : بهاره فرهنگ مهر مجری جشن مد فصل در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین از این رویداد به عنوان فرصت طلایی برای معرفی توانمندی طراحان لباس ایرانی به تولیدکنندگان و علاقه‌مندان مد و لباس ایرانی و اسلامی یاد کرد و گفت: در سه روز این برنامه که ویژه بانوان برگزار می‌شود، 14 طراح کارهای خود را نمایش می‌دهند و طراحانی مانند خانم‌ها زراعت پیشه، سحر سید جعفر، امامی، طباطبایی، فرناز اناری و... در آن شرکت می‌کنند. همچنین روز آخر جشن مد فصل به نمایش لباس‌های مردانه اختصاص دارد که برندهایی مانند میلانو ، چرم پارس و... محصولات خود را برای علاقه مندان نمایش می‌دهند.

فرهنگ مهر با بیان این مطلب افزود: در این مراسم چند روزه علاوه بر معرفی آثار طراحان به مخاطبان عام جامعه، قصد داریم تا فضایی برای ارتباط بیشتر تولیدکنندگان و طراحان ایرانی فراهم کنیم.

او ادامه داد: فضای مد و لباس کشور در سال‌های اخیر با حمایت‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس روند رو به رشدی داشته است که فرایند کاربردی شدن محصولات بومی را در جامعه تسهیل می‌کند.

مدیر موسسه مدینو افزود: در این جشن از طراحان و هنرمندان در شکل‌های متفاوت بهره برده‌ایم و حتی آثار برخی طراحان نوجو را هم نمایش می‌دهیم.

فرهنگ مهر ادامه داد: همه کارهای اجرایی شامل دکور، نورپردازی و... بر عهده موسسه مدینو است و اجرای برنامه براساس آیین‌نامه و شیوه‌نامه‌ای که کارگروه ساماندهی مد و لباس برای همه اجراها تدوین کرده است، انجام می‌شود. البته این شیوه‌نامه چندان دور از استانداردهای جهانی نیست، ولی نکات اسلامی در آن رعایت شده است.

جشن مد فصل 21 تا 24 دی ماه در تالار وحدت تهران و از ساعت 15 تا 17 ویژه بانوان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو بلیت به سایت تی‌وال مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 88460341 تماس بگیرند.

انتهای پیام/