به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی نگارخانه عکاسان جوان؛ در این نمایشگاه ماندانا رستمی ۲۵ عکس به سبک آبستره را در معرض دید علاقمندان قرار داد. این هنرمند درباره آثارش گفت: از مردادماه به عکاسی از باربرهای بازار پرداختم و قصد داشتم مشکلات آن‌ها را بیان کرده و برخورد جامعه با آن‌ها را نشان دهم. ما بسیار از کنار آن‌ها رد می‌شویم اما آن‌ها را نمی‌بینیم، ولی باربر‌ها آدم‌های بسیار متدین و مبادی آدابی هستند که به برکت خیلی عقیده دارند و با وجود درآمد کمی که دارند خدا را همیشه شاکر هستند.

رستمی افزود: هدف من از برگزاری نمایشگاه این بود که باربر‌ها را به مردم نشان دهم تا کسانی که این عکس‌ها را می‌بینند، دفعه بعد که به بازار می‌روند با دید احترام‌آمیز با آن‌ها برخورد کنند.

او با بیان اینکه ۲۵ عکس در ابعاد مختلف به نمایش درخواهد آمد گفت: عکس‌ها رنگی هستند و در آن‌ها سوژه اجتماعی را با سبک آبستره نشان دادم. در بیشتر عکس‌ها به جای یک تصویر کامل، جزییات را نشان دادم و در هر کار دست‌ها یا کوله‌ها دیده می‌شود و چشم بیننده با آن‌ها درگیر می‌شود.

لازم به یادآوری است؛ نمایشگاه "به خاطر زندگی" روز ۲۰ آذرماه با حضور پرویز شیخ طادی کارگردان سینما و هنرمندانی همچون دکتر رسول اولیازاده، محمد سعید نقاشیان، ناهید حسنی، محمد بابایی، منوچهر یگانه پرست، افشین بختیار، علی آذرنیا و... افتتاح شد.

این نمایشگاه تا ۳ دی در نگارخانه عکاسان جوان واقع در یوسف آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، واحد ۳ میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/