به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تماشاخانه آو، این مجموعه که به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کردی و در اعتراض به وضعیت نابسامان جامعه جهانی تهیه شده است با حمایت تماشاخانه آو از ۲ تا 4 آبان به نمایش در خواهد آمد.

محمد کردی در رابطه با عدم رعایت حقوق ملت‌ها و مردم بی‌پناه گفت: جنگ از غزه تا کوبانی، کشتار جمعی مسلمانان در بنگلادش تا اعتراض‌های وال استریت، کشتار سیاه پوستان تا دولت‌های دست نشانده در آفریقا، کشتار مردم بی‌پناه افغانستان و عراق، همه و همه نشانگر تمایل به عدم ثبات در جامعه جهانی است که با همت چند تن از هنرمندان تجسمی سعی داشته‌ایم تا در قالب هنرهای نوین اعتراض خود را به این وضعیت نشان دهیم و نگرانی خود را نسبت به پدیده‌هایی همچون داعش اعلام کنیم.

او همچنین به حضور هنرمندانی چون سامان خسروی، نگین شریف‌زاده، سرور کیارشی، ژاله نساری، ونوش میرحسینی، شیلان برهانی در این مجموعه اشاره کرد.

این مجموعه طی برگزاری میزبان هنرمندان و اساتید عرصه هنرهای تجسمی و سینمایی همچون بهروز دارش، احمد الستی و فرشاد فرشته حکمت خواهد بود.

شایان ذکر است این مجموعه که با هزینه شخصی تهیه شده است در مدت نمایش به صورت رایگان از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در تماشاخانه آو پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود و کمک‌های مالی علاقه مندان به نفع انجمن‌های خیریه جمع آوری خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر از ساعت ۱۱ الی ۱۵ با تماشاخانه آو به آدرس میدان فاطمی - ابتدای شهید گمنام - خیابان جهانمهر - پلاک ۲۶ و با شماره تلفن ۸۸۰۲۱۶۴۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/