سرویس موسیقی هنرآنلاین : سیاوش آریامنش، نوازنده در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستم و قرار است به زودی در تهران به اجرای برنامه بپردازیم.

آریامنش با اشاره به اینکه این کنسرت شامل دو بخش است، تاکید کرد: در این کنسرت در هر بخش چهار قطعه اجرا می‌شود که بیشتر قطعات در دستگاه سه گاه و ابوعطا است.

این نوازنده درباره نام قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، افزود: نام بعضی از این قطعات پیش درآمد، چهارمضراب، مقدمه حجاز، حجاز و.... است.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: همچنین در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های خودم اجرا می‌شود، همچنین بخشی از این کنسرت به گروه‌نوازی و تک‌نوازی اعضای گروه اختصاص دارد.

سیاوش آریامنش در بیستم مهرماه 1355 در شهر اهواز متولد شد. از نوجوانی به هنر والای موسیقی عشق ورزید و ساز سنتوررا به عنوان ساز تخصصی خود بر گزید. از سال 1370 به محضر استاد فرامرز پایور راه یافت و به تحصیل پرداخت و تا آخرین لحظات از محضر استاد کسب فیض کرد.

در همان سال‌ها جهت رفع اشکال در دروس آهنگسازی از راهنمایی های استاد حسین دهلوی بهره جست. در حال حاضر ضمن تدریس موسیقی به ساز سازی می پردازد و با دست سازه های خویش نوازندگی می کند. آریامنش در اجرای قطعات استاد پایور تسلط خاصی دارد و شیوه مضراب نوازی استاد پایور را به خوبی رعایت می کند.

پایان پیام