سرویس تجسمی هنرآنلاین : جلال حبیبی در این نمایشگاه ۱۷ اثر نقش برجسته ارائه داده است، این آثار دربرگیرنده خوشنویسی‌های بزرگان و اساتید از آیات قرآنی است که با خط نستعلیق، ثلث، نسخ و کوفی بر روی گچ، خاک و چوب تراشیده شده است.

"از خاک تا افلاک" اولین نمایشگاه انفرادی حبیبی است، او در این نمایشگاه خشت‌های گچی که خود آن‌ها را ساخته، تراش داده است. بعضی آثار به رنگ گچ می‌باشند و در بعضی دیگر متریال گچ با رنگ‌های خاکی ترکیب شده است و رنگ‌ها از ابتدا با متریال آثار مخلوط شده و در بطن کار وجود دارد.

در این نمایشگاه دو اثر با عنوان "آفرینش" و "خاطره" بر روی چوب به نمایش گذاشته می‌شود، که روایت‌ها، داستان‌ها و مفاهیم قرآنی را با نمایی از خطوط در هم تنیده شده انعکاس می‌دهد.

جلال حبیبی متولد ۱۳۵۷ است. او مدرک کار‌شناسی نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی دارد و حدود ۲۰ سال است که در زمینه‌های مختلف هنری از جمله عکاسی، نقاشی، طراحی و حجم فعالیت دارد. وی تاکنون در نمایشگاه‌های متعدد گروهی شرکت داشته و نمایشگاه نقش برجسته‌های "از خاک تا افلاک" اولین نمایشگاه انفرادیش محسوب می‌شود. حبیبی در یک دوره هنرهای اسلامی مقام اول را کسب کرده و برنده سیمرغ بلورین از اولین دوره جشنواره دانشجویی تهران شرق شده است.

نمایشگاه نقش برجسته‌های جلال حبیبی تا چهارشنبه دوازدهم شهریورماه ۹۳ در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ از این آثار در گالری شکوه واقع در سه راه فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ بازدید بعمل آورند.

انتهای پیام/