سرویس تئاتر هنرآنلاین: نسرین و حجت گل‌ریحان خواهر و برادری هستند که در عرصه تئاتر در شهر اهر فعالیت می‌کنند. این دو امسال با نمایش "عشق و سنگ" در چهارمین جشنواره صاحبدلان شرکت کرده‌اند و معتقد هستند که در شهر کوچک اهر، این نمایش میزبان مخاطبان زیادی بوده که ساعت‌های بعد از افطار را با تماشای این نمایش پرمی‌کردند.

نسرین گل‌ریحان درباره مضمون این نمایش به هنرآنلاین گفت: داستانی که برای این نمایش انتخاب کرده‌ایم، خیلی نزدیک به اتفاقاتی است که این روزها در غزه باعث ریختن خون مردم این سرزمین شده است. "عشق و سنگ" روایت زندگی پدر و دختری است که سال‌ها از هم جدا شده‌اند. دختر اسیر خانواده اسرائیلی است که سرپرستی او را بر عهده گرفته‌اند و در یک روز خاص به طور ناگهانی پدر و دختر بعد از سال‌ها یکدیگر را پیدا می‌کنند.

گل‌ریحان درباره استقبال مردم از این نمایش گفت: فکر می‌کنم هر ایده‌ای که به موضوع بشر دوستانه آدم‌ها در شرایط خاصی بپردازد، می‌تواند احساسات مردم را تحریک کند. به نظر من این نمایش براساس اندیشه‌ای دوستانه از دو قشر مردم نوشته شده که در یک نقطه بهم برخورد می‌کنند. کارگردان نمایش "عشق و سنگ در ادامه گفت: نمایش‌هایی که در جشنواره صاحبدلان شرکت کرده‌اند، هیچ کدام گیشه بلیت فروشی ندارند و به صورت رایگان در دسترس مردم هستند. با این وجود ازدحام مردم در شهر کوچک اهر نشان می‌دهد مردم این شهر هنر نمایش را می‌شناسند.

وی بیان کرد: هیچ بودجه‌ای هنوز دریافت نکرده‌ایم؛ اما فکر می‌کنم این نمایش ارزش آن را داشته است که با هر سختی روی صحنه رود.

لازم به یادآوری است در نمایش "عشق و سنگ" بازیگرانی چون قدرت‌الله گل ریحان، میرعباس خلیفه، فرنوش و فرهود فهیمی و ندا اژدری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام