سرویس موسیقی هنرآنلاین : عاصمه فندرسکی، مدیر آموزشگاه آوای مهربانی به هنرآنلاین، گفت: مستر کلاس و کارگاه "شعر و ترانه‌خوانی" نادر گلچین از هفته اول مرداد توسط آموزشگاه موسیقی "آوای مهربانی" برگزار می‌شود که این مستر کلاس‌ها چهار جلسه است و قرار است هر هفته روز دوشنبه برگزار شود.

مدیر آموزشگاه آوای مهربانی درباره این مستر کلاس‌ها خاطرنشان کرد: این مستر کلاس‌ها قرار است در زمینه‌های "آموزش تصنیف‌خوانی و آواز‌خوانی به سبک بداهه" و "نحو اجرای شعر، آهنگ و ریتم و تلفیق شعر و موسیقی" برگزار شود.

فندرسکی در ادامه بیان کرد: این کلاس‌ها قرار بود دو سال پیش برگزار شود که استاد نادر گلچین به علت مریضی به خارج از کشور سفر کردند و معالجه این خواننده پیشکسوت طولانی شد به همین دلیل برگزاری این کلاس‌ها به تعویق افتاد.

عاصمه فندرسکی افزود: نادرگلچین قبل از آغاز کارگاه آموزشی از ثبت نام‌کنندگان به صورت حضوری آزمون خواهد گرفت که علاقه‌مندان جهت رزرو برای تست صدا می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۸۸۷۴۴۳۰۳، ۰۲۱۸۸۷۴۰۷۶۹ و ۰۲۱۸۸۷۴۳۰۸۷ تماس حاصل کنند. مدیر آموزشگاه آوای مهربانی در پایان تاکید کرد: همچنین علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه آواز بعد از هماهنگی‌های لازم با مراجعه به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، بعداز چهارراه سهروردی، خیابان کاووسی فر، پلاک 13، واحد 3 اقدام به تست صدا کنند تا پس از قبولی، در کلاس‌های آموزشی شرکت نمایند. انتهای پیام/