سرویس موسیقی هنرآنلاین : این آخر هفته هم کنسرت‌هایی در سبک‌های پاپ و کلاسیک در سراسر کشور برگزار می‌شود که با انتخاب یکی از این برنامه ها می‌توانید لذت یک تعطیلات هنری را در کنار اعضای خانواده و دوستانتان تجربه کنید.

کنسرت پاپ آذری گروه تامای در برج آزادی

کنسرت گروه موسیقی پاپ آذری تامای به سرپرستی رسول دلریش و خوانندگی داریوش دهری 19 و 20 تیر ساعت 21:30 در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود. تامای این کنسرت را در دو بخش اجرا می کند که طی آن قطعه ای بنام "تیراختور" (تراکتور) را تقدیم هواداران تیم فوتبال "تراکتورسازی" می‌کند. بلیت این کنسرت بین 20 تا 30 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

کوئینتت آدیوس در تالار رودکی

در این کنسرت آثار آهنگساز شهیر آرژانتینی استور پیاتزولا با سازبندی کویینتت اصلی پیاتزولا اجرا خواهد شد. اکثر قطعات اجرایی در این کنسرت تا به حال فرصت اجرا در ایران را نیافته‌اند. سهیل شایسته‌پور (نوازنده ویولن)، ادیب قربانی (نوازنده پیانو)، مهرداد مهدی (نوازنده آکوردئون)، محمدرضا حیدر (نوازنده گیتار) و امید شایسته‌پور (نوازنده گیتار باس) در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند. قیمت بلیت این کنسرت 35 هزار تومان است.

مرتضی پاشایی در کرمان

طرفداران کرمانی مرتضی پاشایی می‌توانند روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه (19 تا 21 تیر) به دیدار خواننده محبوبشان بروند که ساعت 21:30 در سالن پالیز کرمان به صحنه می‌رود. بلیت این کنسرت بین 50 تا 70 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

بابک جهانبخش در کیش

این کنسرت که در قالب جشنواره تابستانی کیش برگزار خواهد شد، ساعت 1 بامداد روز جمعه 20 تیر (یک ساعت بعد از نیمه شب روز پنجشنبه) در تالار شهر جزیره کیش اجرا می‌شود. در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "اکسیژن" و برخی کارهای قبلی بابک جهانبخش به گوش علاقه‌مندان خواهد رسید. بلیت این کنسرت بین 30 تا 70 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

احسان خواجه‌امیری در کیش

این کنسرت که در قالب جشنواره تابستانی کیش برگزار خواهد شد، ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 22 تیر یا یک ساعت بعد از نیمه شب روز شنبه 21 تیرماه در تالار شهر جزیره کیش به روی صحنه خواهد رفت. بلیت این کنسرت بین 30 تا 70 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

انتهای پیام/