به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، این دوسالانه به مدت ۶۴ روز در اماکن مختلف هنری چون موزه هنری بوسان و مرکز فرهنگی بوسان برگزار می‌شود. دوسالانه هنری بوسان از یک نمایشگاه اصلی، دو نمایشگاه ویژه، برنامه‌های آموزشی گوناگون، برنامه‌هایی با محوریت مبادلات بین الملل و برنامه‌های مشارکتی تشکیل شده است.

در ابتدا نمایشگاه اصلی توسط الیور کاپلین؛ مدیر هنری در موزه هنری بوسان، افتتاح می‌شود. وی معتقد است که هنرمندان ممکن است در مسائل مختلف اجتماعی و تحولات، تحلیل پایدار و کارامدتری از کار‌شناسان یک رشتهٔ خاص داشته باشند.

از دیگر بخش‌ها، نمایشگاه مجموعه داران آسیایی است که توسط مجموعه داران جوان شهرهای مهم آسیا برگزار می‌شود.

علاوه بر این پس از افتتاح نمایشگاه، برنامه‌های گوناگونی چون برنامه‌های علمی و آموزشی، تبادل بین المللی، برنامه‌های مشارکتی و غیره برگزار می‌گردد. برنامه‌های علمی شامل سخنرانی، سفرهای موضوعی، جلسه عمومی و میزگرد است. در این جلسات با نمایندگان آسیایی بینال‌ها و با سردبیران مجلات مهم هنری آسیا بحث و مذاکره می‌شود.

دوسالانه هنری بوسان با موضوع "استقرار در جهان" از ۲۹ شهریور تا ۱ آذرماه سال جاری (۲۰ سپتامبر تا ۲۲ نوامبر ۲۰۱۴) به مدت ۶۴ روز در تعدادی از سالن‌ها از جمله موزه هنری بوسان، مرکز فرهنگی بوسان و غیره در بوسان کره جنوبی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www. busanbiennale. orgمراجعه کنند.

انتهای پیام/