به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین ، کنسرت بنیامین عصر روز گذشته با حضور پر شور مخاطبان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

این کنسرت با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد. در ابتدا اعضا و نوازندگان گروه به صحنه آمدند و سپس بنیامین در میان هیاهوی مخاطبان به صحنه آمد که در ابتدا یک پرده سفید رنگ مقابل بنیامین و اعضای گروهش بود و با شروع قطعه "هفته عشق" این پرده کنار رفت و این خواننده با همخوانی مخاطبان این قطعه را خواند.

بعد از پایان قطعه اول این خواننده گفت: امیدوارم روز و شب خوبی داشته باشید. معمولا معرفی مهمانان ویژه اواسط برنامه است اما من می‌خواهم بگویم امشب بهترین نوازنده ویولن میثم مروستی و بهترین صدای ایران محمد اصفهانی در میان ما حضور دارند و من واقعا نمی‌توانم مقابل این صدا بخوانم.

قطعه دوم "قهوه" بود که مخاطبان با دست زدن‌های خود به تشویق این خواننده پاپ پرداختند و زمانی‌که قطعه سوم و چهارم "عاشق شدم" و "صدای قلب تو" اجرا شد بسیاری از مخاطبان با این خواننده همخوانی کردند و در پایان به صورت ایستاده به تشویق این گروه پرداختند.

قطعه بعدی به قطعه "جادوگر گیسو" اختصاص داشت که همزمان با اجرای این قطعه تصاویری از دختر این خواننده "بارانا" نمایش داده شد و بسیاری از مخاطبان اسم او را صدا می‌زدند.

قطعه ششم "یه خونه" بود که این قطعه را بنیامین بعد از فوت همسرش منتشر کرده بود و همزمان با اجرای این قطعه یکی از دوربین‌ها روی دست چپ او زوم شد و حلقه او را نشان داد و سپس چهره غمگین و چشمان اشک آلود او را نشان داد که بسیاری از مخاطبان با این آهنگ گریه کردند و در پایان به صورت ایستاده چند دقیقه با صدای بلند اسم او را صدا می‌زدند.

در ادامه قطعات "فقط شبیه خودتی"، "آی تو"، "مدار" برای مخاطبان اجرا شد.

سپس بنیامین گفت: من خودم خواستم تا در این کنسرت همه شاد باشند و برخلاف آن چیزی که همه شما فکر می‌کردید فقط قطعات غمگین می‌خوانم دوست دارم امشب شاد و خوشحال از این کنسرت بیرون بروید زیرا شما من و گروهم را خوشحال کردید.

قطعات بعدی "پرسه"، "عشق داغ من"، بی اعتنا" بود که مخاطبان نیز با صدای بلند با این خواننده پاپ و اعضای گروهش همخوانی کردند.

این کنسرت با قطعه "عشق احساسه" به پایان رسید.

همچنین تهمینه میلای، امیر توسلی و....به عنوان میهمان در این کنسرت حضور داشتند.

بنابر این گزارش، نیما وارسته (کیبورد و ویلن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و بَک‌وکال)، استیو آوانسیان (درامز) و علی منصوری (کیبورد/رهبر ارکستر) از اعضا و نوازندگان گروه بنیامین بودند.

پایان پیام/46