مهشید افشار زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص زمان اکران فیلم "پنج ستاره" گفت: به هرحال چاره ای نبود و اگر این فیلم در این مقطع اکران نمی شد، ممکن بود در سال شلوغ اکران نوبتی به ما نرسد و نتوانیم فیلم را اکران کنیم. ابتدا قرار بود "پنج ستاره" در اکران عید نوروز گنجانده شود که این اتفاق نیفتاد و اکران دوم عید نوروز به ما رسید. امیدوارم که مردم فیلم را دوست داشته باشند و با آن ارتباط برقرار کنند.

این کارگردان سینمای ایران در خصوص مضمون فیلم تازه اش گفت : "پنج ستاره" از مضمونی اجتماعی برخوردار است و داستان دختری را روایت می‌کند که در جامعه امروز ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند و می‌خواهد به تنهایی بار زندگی‌اش را به دوش بکشد. "پنج ستاره" به تشریک مساعی بین شغل‌های مختلف و مناسبات آن ها با یکدیگر می‌پردازد.

بازیگر سال های دور سینمای ایران عنوان کرد: من تلاشم را کردم تا فیلمی صادقانه بسازم و آنچه در توانم بوده است را در این فیلم ارائه کنم. بعد از جشنواره سی و دوم باز خوردهای متفاوتی از مردم و اهالی رسانه گرفتم که من را امیدوار کرد.

"پنج ستاره" اولین فیلم بلند سینمایی مهشید افشارزاده است که در آن بازیگرانی هم‌چون شهاب حسینی، همایون ارشادی، امید روحانی، بهنوش بختیاری، شیرین بینا، لیلا بلوکات و سحر قریشی ایفای نقش می‌کنند. این فیلم که کامبوزیا پرتوی مشاور کارگردان آن است، داستان دختری را روایت می‌کند که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می‌شود.

"پنج ستاره" اولین فیلم بلند مهشید افشار زاده است که در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبین مواجه شد. این فیلم بعد از "خط ویژه" در گروه سینمایی آفریقا روی پرده می‌رود.

انتهای پیام/55