به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین؛ روز سه شنبه 20 اسفندماه نیز گالری سیحون روز شلوغی را پشت سر گذاشت و همزمان با برپایی نمایشگاه نقاشی خط های بابک رشوند که در حمایت از بیماران تحت حمایت موسسات خیریه محک و بهنام دهش پور در این گالری در حال برگزاری است، هنرمندان ضمن دید و بازدید به استقبال بهار رفتند و یکی از بخش های جذاب این برنامه حضور حاجی فیروز بود که هنرمندان را به شادی دعوت می کرد.

نادر سیحون مدیر گالری سیحون در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: بهانه اصلی برپایی مهمانی آخر سال گالری سیحون این است که هنرمندان در فضای دوستانه ای قرار گیرند و درباره رویدادها و دغدغه هایشان گپ و گفتی داشته باشند و همراه با هم به شادی بپردازند.

او افزود: سال 92 یکی از بهترین سال های فعالیت گالری سیحون درسال های اخیر بود و دراین سال نمایشگاه های مهمی در گالری سیحون برپا شد و بیشتر نمایشگاه های این گالری با استقبال روبرو شد.

مدیرگالری سیحون ادامه داد: در سال های اخیر شاید تنها 3 نمایشگاه کل آثارشان به فروش رفت اما در همین سال جاری 3 نمایشگاه با فروش 100 درصدی روبرو شد و برخی دیگر از نمایشگاه های گالری پس از پایان نمایشگاه فروش شان همچنان ادامه داشت.

به گفته سیحون در سال جاری بخش عمده نمایشگاه های گالری سیحون به مجسمه اختصاص داشت که برخی از هنرمندان احساس کردند که تمرکز گالری از این پس بر روی مجسمه سازی خواهد بود، اما این امر بسیار اتفاقی بود.

مدیرگالری سیحون همچنین با اشاره از برپایی 2 حراج در طول سال جاری گفت: با این که برای برپایی این حراج ها تبلیغات خاصی نکرده بودیم اما این حراج با استقبال خوبی روبرو شد و سومین حراج گالری سیحون اردیبهشت ماه سال 93 برگزار خواهد شد که برای این حراج برنامه متنوعی داریم و قبل از آغاز حراج یک کاتالوگ اینترنتی از آثار منتشر خواهد شد.

مدیرگالری سیحون همچنین از برپایی نمایشگاه های خیریه در سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری که این نمایشگاه ها تداوم داشته باشد.

کامبیزدرمبخش که یکی از موفق ترین نمایشگاه های سال جاری و گالری سیحون را در سال 92 داشت هم گفت: گالری سیحون یکی از قدیمی ترین گالری های ایران است وبا این که مدیرپیشین آن معصومه سیحون سال هاست که ازمرگ اش می گذرد اما با مدیریت خوب نادر سیحون فعالیت این گالری تداوم داشته است و میزبان نمایشگاه های خوبی بوده است.

او افزود: ارتباط یک گالری با هنرمندانش اتفاق بسیار مهمی است و گالری سیحون به خوبی توانسته با هنرمندانش ارتباط برقرار کند و امیدوارم این ارتباط تداوم داشته باشد چرا که هم به نفع گالری و هم هنرمندان است.

درمبخش درباره حرکت گالری سیحون برای دید و بازدید هنرمندان در پایان سال گفت:این حرکت بسیار پسنیده و خوب است و امیدوارم تداوم داشته باشد.

دراین دیدار دوستانه هنرمندان؛ کامبیز درمبخش، عباس مشهدی زاده، مجتبی رمزی، سارا راه انجام و... حضور داشتند.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/

320