به گزارش خبرنگار هنرآنلاین؛ ازدحام جمعیت علاقه‌مند برای حضور در مراسم اختتامیه سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به حدی است که بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه که برای پوشش خبری مراسم به برج میلاد رفتند هنوز نتوانستند به سالن راه پیدا کنند.

بسیاری از افرادی که پشت درهای سالن همایش‌ها مانده‌اند کارت مخصوص مراسم اختتامیه در دست دارند و مشخص نیست که چرا با وجود تجربه سال‌های قبل امسال نیز بیش از ظرفیت سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برای این مراسم کارت صادر شده است.

از نکته های جالب دیگر اینکه هنرمندان پیش از رفتن روی فرش قرمز و رود به سالن بر دست جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوسه زده و یک به یک وارد کاخ جشنواره می شوند.

گفتنی است، سعید راد، مریلا زارعی، نرگس آبیار، ملیکا شریفی نای، بهروز افخمی، امیرعلی دانایی، مرجان شیرمحمدی، حامد بهداد، هنگامه حمیدزاده، شبنم مقدمی، هنگامه قاضیانی، بابک حمیدیان، روح اله حجازی، هومن سیدی، امیر سماواتی، حسین مهکام، نیکی کریمی، کامبوزیا پرتوی، مهشید افشارزاده، آزاده صمدی، کیانوش عیاری، فرهاد توحیدی، فرامرز قریبیان، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، حسین لطیفی، شهرام مکری و محمود کلاری از جمله چهره‌هایی هستند که لحظاتی پیش وارد کاخ جشنواره شدند.

لازم به یادآوری است، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر به طور زنده از شبکه نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/32/