پیمان شریعتی به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش " عروسی مظفر" نوشته محمد حسین ناصربخت و به کارگردانی مشترک ما از روز 24 بهمن در تالار سنگلج اجرا می‌شود.

او در ادامه افزود: " عروسی مظفر" یکی از نمایشنامه‌های چهارگانه مجموعه " چاله میدان" نوشته محمدحسین ناصر بخت است که این دومین اثر این مجموعه است که به روی صحنه می‌رود. پیش از این اولین نمایش این مجموعه با نام " ارباب پاک‌روا و نوکرش مبارک خوش سیما" در سال 84 اجرا شد و دو اثر دیگر آن "کابوس‌های مرد مشکوک" و "از دروازه دولت تا چاله میدان راهی نیست" هستند.

شریعی ادامه داد: این نمایش به اتفاقات بعد از حادثه کمبود نان و متوقف کردن کالسکه ناصرالدین شاه به وسیله زنان اشاره می‌کند که در آن شاه بابا قصد دارد برای پسرش خان مظفر عروسی بگیرد که با آمدن طیاره (یکی از شخصیت‌های نمایش) مشکلاتی به وجود می‌آید و در این میان مرشد و مبارک به یاری‌اش می شتابند.

مسعود رحیم‌پور، علی صالحی، شاهین علائی‌نژاد، میثم یوسفی، وحید شاهینی، مریم عاشوری، علی یداللهی، امیرحسین انصافی، مهدی صفاری نژاد، محمد کلهر، امیرمحمد انصافی و داوود معینی کیا بازیگران این نمایش هستند که از روز پنج شنبه 24 بهمن ‌ماه در تالار سنگلج روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام/