امید فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: در این نمایشگاه 16 نقاشی با تکنیک اکرولیک روی مقوا در معرض دید علاقمندان قرار گرفت که 7 نقاشی این مجموعه از آثار من به شمار می‌روند.

به گفته این نقاش، مهمترین ویژگی مشترک نقاشی‌های او و آلما بهرامی توجه ویژه به زنان بومی جنوب ایران به ویژه خوزستان است.

او درباره این که آیا این دو نقاش براساس یک ایده مشترک این مجموعه را خلق کرده‌اند گفت: من و آلما بهرامی هر یک در آتلیه خود بدون این که درباره نقاشی این مجموعه صحبت کرده بودیم و با هم مشغول یک کار مشترک بودیم که به پیشنهاد آلما بهرامی تصمیم گرفتیم که یک نمایشگاه مشترک برپا کنیم و پس از بررسی آثارمان به مجموعه مشترک رسیدیم.

فاضلی با بیان این مطلب که او و آلما بهرامی برای کشیدن این نقاشی‌های فیگوراتیو مدل زنده داشته‌اند گفت: اما برای کشیدن این نقاشی‌های فیگوراتیو به مدل‌ها وفادار نبوده‌ایم و در برخی نقاشی‌ها به فضاهای انتزاعی نزدیک شده‌ایم.

ابعاد نقاشی های فاضلی 76 در 76 است.

امید فاضلی متولد 1354 اهواز و کارشناس ارتباط تصویری است . او تاکنون 4 نمایشگاه انفرادی برپا کرده است و در 35 نمایشگاه گروهی نیز شرکت کرده است.

آلما بهرامی نیز به هنرآنلاین گفت: من در این مجموعه 9 نقاشی را که ابعاد مختلفی دارند را به نمایش گذاشته‌ام و در این مجموعه سعی کرده‌ام به زنان بومی ایران از نگاه معاصر توجه کنم و برای افزودن بار زیبایی و جلوه در این مجموعه از تکنیک اکرولیک روی مقوا و ورقه طلا استفاده کرده‌ام.

او افزود: نقاشی‌های این مجموعه همه فیگوراتیو است البته در برخی از نقاشی‌ها فضاسازی نیز به چشم می‌خورد.

نقاشی‌های آلما بهرامی در ابعاد مختلفی خلق شده‌اند.

آلما بهرامی متولد 1368 اهواز و دانش آموخته رشته نقاشی است. او تاکنون در سه نمایشگاه گروهی شرکت کرده است.

این نمایشگاه تا 30 آذرماه در گالری ایده واقع در خیابان کریم‌خان، خیابان خردمند شمالی، خیابان 18 شماره 26 میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/320