یاسمن سینایی در گفت‌وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: با توجه به این معتقدم در هر نمایشگاه باید شاهد اتفاق جدیدی در آثارم باشم و این روزها هنوز ایده‌های جدیدم را به طور کامل به مراحل اجرا نرسانده‌ام؛ نمایشگاه انفرادی برپا نمی‌کنم و قصد دارم که نمایشگاه جدیدم را در سال آینده برپا کنم.

وی افزود: البته در نمایشگاه‌های گروهی شرکت خواهم کرد و آخرین نمایشگاه گروهی که شرکت کردم نمایشگاه "پرسبوک" بود که در آن یکی دیگر از مجسمه‌های زن‌ام را به همراه دو کلاغ کاغذی به نمایش گذاشتم.

این مجسمه‌ساز همچنین ادامه داد: بخشی از ایده نمایشگاه آتی‌ام معطوف به مجسمه‌هایی می‌شود که با متریال کاغذ ساخته‌ام. ایده ساخت این مجسمه‌ها از ورکشاپ‌هایی که برگزار کردم، متولد شد. دراین کارگاه‌خای آموزشی با کاغذ ساخت مجسمه‌های ساده را به کودکان و اعضای خانواده آنها آموزش دادم و در نهایت با پرندگانی که با کاغذ ساختیم، یک اثر زیبا در کاخ سعدآباد خلق کردیم. البته پیش‌تر از این متریال برای ساخت لباس و یا تاج برای برخی از مجسمه‌هایم استفاده کرده‌ام.

وی افزود: ایده ساخت مجسمه با کاغذ نیز از سوی انجمن مجسمه‌سازان ایران با اقبال روبرو شد و از من درخواست کردند که ساخت مجسمه با این تکنیک را به اعضای انجمن آموزش بدهم.

یاسمین سینایی هنرمندخوش فکر و با ایده‌ای است که بخش عمده کارش را بر روی آموزش هنر به کودکان و اعضای خانواده آنها معطوف کرده است.

انتهای پیام/320