به گزارش هنرآنلاین ؛ این هنرمند نگارگر در گفت و گو با روابط عمومی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با بیان مطلب فوق اذعان کرد: در واقع برپایی این جشنواره باعث جامعیت بخشیدن به تفکرات هنرمندانی شده است که در زمینه هنر مقاومت فعالیت دارند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با تداوم جشنواره در هر دوره شاهد رشد جشنواره هنر مقاومت خواهیم بود و هر قدر برگزاری این جشنواره ادامه یابد به بلوغ فکری خودش نزدیک تر خواهد شد، چرا که این جشنواره یک نوع تفکر خاص را دنبال می کند.

فرخی با بیان اینکه دفاع مقدس یک منشا برای هنر مقاومت محسوب می شود، اظهار کرد: برپایی چنین جشنواره ای در میان کشورهایی که در حال مقاومت هستند و راه و روش ما را دنبال می کنند و در واقع در این مسیر قرار گرفته و راهی را که ما دنبال کردیم در پیش گرفته اند، روشنایی بخش راه هنرمندان دیگر کشورها خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: در واقع ما به یک همفکری مستقیم نزدیک می شویم و هر قدر که این جشنواره بتواند در میان هنرمندان دنیا بیشتر معرفی شود و تبلیغات بیشتری صورت گیرد، مسلما به موفقیت خودش نزدیک تر خواهد شد.

لازم به ذکر است، مهدی فرخی از جمله هنرمندانی است که در بخش نگارگری سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با اثری تحت عنوان "در پرتو عنایت" با موضوع دفاع مقدس حضوردارد.

گفتنی است، سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت به دبیر کلی حبیب اله صادقی آذر ماه امسال در 12 رشته گوناگون شامل نقاشی،پژوهش، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط-نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح‌های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/