علی سرتیپی تهیه‌کننده فیلم "پل چوبی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین گفت: از امروز یکشنبه 12 آبان نسخه نمایش خانگی "پل چوبی" در تیراژ گسترده در شبکه ویدئویی کشور توزیع خواهد شد.

سرتیپی درخصوص توزیع زود هنگام این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: متاسفانه ما مجبور شدیم که این قدر زود این فیلم را روانه شبکه نمایش خانگی کنیم. همزمان با اکران این فیلم نسخه غیر مجاز این فیلم در خیابان‌های تهران عرضه شد و خساراتی به ما وارد کرد. خیلی زود این نسخه‌های غیر مجاز از سطح شهر جمع شد. این اتفاق باعث شد که ما تصمیم بگیریم در اولین فرصت پس از پایان اکران فیلم در سینماهای تهران، نسخه مجاز را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنیم. امیدوارم که مردم ما را درک کنند و به این فکر نباشند هر فیلمی که روی پرده رفت، بلافاصله پس از اکرانش نسخه خانگی‌اش توزیع خواهد شد.

سرتیپی اضافه کرد: این فیلم با همت موسسه رسانه فیلم‌سازان جوان در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و از کیفیت HD برخوردار است. نسخه خانگی این فیلم پشت صحنه طولانی از فیلم هم داراست.

"پل چوبی" آخرین ساخته مهدی کرم‌پور است که حاشیه‌های فراوانی گریبانگیر این فیلم شد، این فیلم آخرین فیلمی تحریم شده از سوی حوزه هنری بود که در اکران عمومی سینما آزادی را در اختیار نداشت و با این حساب یک میلیارد و 600 میلیون تومان فروش کرد و مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد.

"پل چوبی" عاشقانه‌ای است که وقایع آن در طول سال ۸۸ اتفاق می‌افتد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: "پل چوبی" معبری بود بر خندق شمالی تهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران، محل اتصال تهران قدیم و تهران مدرن. اینجا و اکنون محله "پل چوبی" یادگار گذشته است. نامی به جامانده در قلب شهری پرهیاهو و محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام.

بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی، فرهاد اصلانی، آتیلا پسیانی، برزو ارجمند و مهران مدیری بازیگران اصلی این فیلم هستند که در بخش رقابتی اصلی جشنواره‌ی سی‌ام فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی هنری شد.‏

انتهای پیام/55/ب