امیر شریفی، نوازنده تار و سه تار و سرپرست گروه نقش در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت سوم آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت به همراه استاد مظفر شفیعی به صحنه می رویم که ایشان از شاگردان محمدرضا شجریان و اسماعیل مهرتاش بوده اند و برای ما افتخار بزرگی است که به همراه ایشان به اجرای برنامه می پردازیم.

سرپرست گروه نقش با اشاره به اینکه این کنسرت در دو بخش برگزار می شود، تاکید کرد: بخش اول این کنسرت به آواز ابوعطا اختصاص دارد و قطعاتی که در بخش دوم اجرا می شود در دستگاه چهارگاه است، همچنین در بخش دوم مدگردی هایی نیز انجام می شود.

این نوازنده تار در ادامه افزود: همچنین سال گذشته آلبومی با عنوان "چهارگاه مرکب" از سوی انتشارات بتهوون منتشر کردیم که مظفر شفیعی خوانندگی اسن اثر را بر عهده داشت و فرید خردمند نوازنده تنبک بود، همچنین من به عنوان نوازنده تا با این گروه همکاری کردم.

امیر شریفی در ادامه گفت: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "چهارگاه مرکب" اجرا می شود، همچنین قطعات جدید نیز توسط اعضای گروه نقش اجرا می شود.

سرپرست گروه نقش در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت مظفر شفیعی (خواننده)، مرجان مهربان (قانون)، حسین خوش چهره (نی)، آرش سعیدیان (عود)، المیرا مردانه (کمانچه)، احمد مستنبط (تنبک) و... از اعضا و نوازندگان گروه هستند، همچنین من به عنوان نوازنده تار و سه تار و سرپرست با این گروه همکاری می کنم.

پایان پیام/46