به گزارش هنرآنلاین، هادی ورشویی با اعلام این خبر، بیشترین اثر را را در بخش مستند کوتاه اعلام کرد و افزود: در این بخش 98 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، دربخش داستانی کوتاه 94 اثر و آثار در بخش مستند بلند را 8 اثر اعلام کرد.

نماینده جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در یزدگفت: هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که از 18 لغایت 21 شهریور ماه سال جاری در یزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار خواهد شد.

وی با معرفی آقایان سعید فاتحی، علی میرزایی، یعقوب برزگر، مجتبی محمدی و عبدا...قندهاری به عنوان ناظران جشنواره فیلم رضوی از سوی معاون سینمایی وزیر ارشاد، افزود: در بخش داستانی این جشنواره آقایان مجتبی راعی، علی اکبرقاضی نظام و بیژن میرباقری به بررسی و داوری آثار خواهند پرداخت.

ورشویی در پایان به برنامه های جنبی جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی اشاره کرد و گفت: نمایش فیلم‌های منتخب، برگزاری نشت‌ها تخصصی فیلم سازی و برگزاری جلسات نقد و بررسی و غیره از برنامه های جنبی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی در یزد است.

انتهای پیام/38