یدالله ولی‌زاده؛ عکاس و مدیر گروه توسی در گفت‎وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین درباره این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه گروهی، 11 عکاس عضو گروه توسی، هر کدام دو اثر 100 در 70 خود را به نمایش گذاشته می‌گذارند.

وی ادامه داد: عنوان این نمایشگاه "توسی" است؛ این عنوان در زبان فارسی نام یک رنگ است و در زبان انگلیسی (To See) نیز "برای نگاه کردن" معنا می‎دهد. آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه، در رابطه با عکاسی تبلیغات است. البته بعضی کارها درباره عکاسی خلاق تبلیغاتی است و بعضی نیز گرایش به عکاسی تبلیغات دارد.

مدیر گروه "توسی" گفت: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه این است که بخشی از آنچه در تبلیغات کشور ما وجود دارد را به نمایش بگذاریم. آثار این نمایشگاه به چند بخش موضوعی تقسیم می‎شود؛ یکی فضاسازی در تبلیغات که با پشت صحنه آن به نمایش در می‏آید. بخشی به خلاقیت درتبلیغات اختصاص دارد و در بخش دیگر به عکاسی تبلیغاتی اختصاص دارد. به علاوه دوست داریم جایگاه این نوع عکاسی نیز مشخص شده و ببینیم که عکاسان جوان ما در این حوزه چگونه کار می‏کنند.

ولی‎زاده درباره گروه "توسی" نیز توضیح داد: اعضای گروه همه از شاگردان من هستند که یک سال است با هم کار می‌کنند. همکارهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه از کارهای امسال گروه است و همه آنها برای نخستین بار است که به نمایش درمی‎آید.

آثار نمایشگاه "توسی" قابل خریداری است و از هر عکس سه ادیشن فروخته می‏‌شود.

انتهای پیام/65