به گزارش هنرآنلاین، رئیس ارشاد گچساران در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره دعای باران در این شهرستان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری جشنواره های رضوی ویژه دهه کرامت در مراکز استانی و شهرستان‌های کشور است.

سید زمان علی پور بیان کرد: در همین راستا جشنواره هنرهای تجسمی دعای باران از سری برنامه های جشنواره های رضوی (از آفتاب) هر ساله به میزبانی گچساران برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف آشنایی جوانان با فرهنگ منور رضوی و ترویج و گسترش آن در سطح جامعه برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه خوشبختانه استقبال از این جشنواره از سوی جوانان و علاقه‌مندان بسیار خوب است، یادآور شد: این جشنواره در 18 شهریور ماه امسال در گچساران برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی به همراه لوح تقدیر اهداء می‌شود.

علی پور اختتامیه جشنواره را 23 شهریورماه در یاسوج عنوان و تأکید کرد: این جشنواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و تلاش برای بهتر برگزار کردن آن لازم و ضروری است.

وی به محل برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، "پارک شهرداری" واقع در محله لبنان را به عنوان محل برگزاری جشنواره انتخاب کردیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران ابراز کرد: برای هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره نیاز به حمایت دیگر ادارات و دستگاه های اجرایی گچساران داریم که امیدواریم مسئولان شهرستان در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/38