مهدی محمودی مشاور رئیس اتحادیه کشوری صنف پوشاک در این خصوص به خبرنگار هنرآنلاین گفت: یکی از فعالیت‌های کلیدی و مورد نیاز در عصر دانش و آگاهی، دانش بنیان شدن تمامی فعالیت‌های انجام شده در سازمان‌های مختلف است. این ضرورت در حوزه فعالیت‌های صنفی و به خصوص صنوف حساس و مزیت دار، دارای اهمیتی مضاعف است.

وی ادامه داد: اتحادیه کشوری پوشاک به عنوان متولی اصلی و اجرایی چرخه مد و لباس کشور در راستای توسعه فعالیت‌های خود اقدامات کلیدی و اساسی در حوزه دانش بنیان شدن این صنف و صنعت انجام داده است.

مشاور رئیس اتحادیه کشوری صنف پوشاک افزود: تالیف و چاپ کتب متعدد مرتبط با نیازهای عمومی و تخصصی فعالان پوشاک کشور، راه اندازی سایت و پورتال جامع اتحادیه با هدف کاهش کاغذبازی و مراجعات حضوری، برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی برای اعضای صنف، با مدیریت اتحادیه و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، راه اندازی اولین سیستم پیشرفته بایگانی مصور با هدف کاهش صد درصدی جریان کاغذبازی و حذف کامل پرونده برخی از این موارد هستند.

محمودی در پایان تصریح کرد: هدف از انجام فعالیت‌های دانش بنیان در اتحادیه که در فوق به برخی از آن‌ها اشاره شد توسعه دانش عمومی و تخصصی اعضا و فعالان این صنف در راستای توسعه همه جانبه این صنعت در کشور است.

انتهای پیام/31