به گزارش هنرآنلاین،تیمور آقامحمدی در این باره گفت: در ششمین جشن هنری رمضان که در روزهای پایانی این ماه بزرگ برگزار می‌شود، هنرمندان استان در رشته‌های خوشنویسی (نستعلیق، شکسته و ثلث)، طراحی حروف، طراحی و تصویرسازی به خلق اثر می‌پردازند.

وی افزود: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان هر سال جشن هنری رمضان را با هدف ترویج هنر و فرهنگ دینی و بالابردن سطح معنویت در خلق آثار برگزار می‌کند و در پایان، علاوه بر تقدیر از نفرات برگزیده هر رشته، نمایشگاهی از آثار منتخب جشنواره در نگارخانه حوزه هنری به روی دیوار می‌رود.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری همدان تأکید کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته هنرمندان گردهم می‌آیند تا جشن معنوی رمضان را برگزار کنند.

وی افزود: واحد هنرهای تجسمی سال گذشته و در پنجمین جشن هنری رمضان از 17 هنرمند در 4 رشته (8 بخش) تقدیر کرد. معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان ادامه داد: واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان نیز دو نشست کارگاه "از ایده تا طرح" (ایده‌یابی و نمایشنامه‌نویسی نوجوانان و جوانان) و کانون نمایشنامه‌نویسی با محوریت اهمیت و نقش درام ارزشی و دینی را در تیرماه با موضوع ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

آقامحمدی در پایان افزود: دفتر آفرینش های ادبی این حوزه نیز روز دوشنبه 7 مردادماه عصر شعر علوی را با حضور شاعران همدان در سالن شماره 2 سینما قدس با موضوع شهادت حضرت علی علیه‏السلام برگزار می‌کند.

انتهای پیام/