به گزارش هنرآنلاین، رئیس اداره ارشاد شهرستان رشت گفت: این نمایش بر اساس متنی از نادر برهانی مرند و به کارگردانی اکبر صمدی نیا به روی صحنه خواهد رفت.

رضا ثقتی افزود: اکبر صمدی نیا کارشناس مسئول هنرهای نمایشی استان متولد 1354 شیراز دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی، عضور شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان گیلان و دبیر اجرایی و عضو برگزار کننده جشنواره های تئاتر استانی و منطقه ای است.

وی تصریح کرد: وی سابقه بازی در نمایش های " عشق پشت طناب دار "، " سفر نیم روزه سید "، " تیک تاک " و نگارش و کارگردانی نمایش های " عشق پشت طناب دار"، " شب سوزنبان "، " حس مشترک "، " آقا رضا "، " سده هفتم "، " صداش بزن انار و گندم "،" شبی در هور " و ... را در کارنامه خود دارد.

رئیس اداره ارشاد رشت با اشاره به اینکه تئاتر شاخه ای از هنرهای نمایشی است که به بازنمایی داستان ها در برابر مخاطبان یا تماشاگر می پردازد و به عنوان یک شیوه ارتباطی خاص در ابعاد گوناگون زندگی بشر را تحت تأثیر خود قرار داده است، گفت: نمایش "پائیز" روایتگر داستان مردی بنام علی است که پس از شهادت همرزمش با وصیت او روبرو می شود که پدر فرزندش باشد. حال علی می ماند و تردید بین تکلیف او ... .

وی عنوان کرد: الهه فرخی، امیر حامد، محمد حاجتی و مانا پاک بازیگران این نمایش هستند.

ثقتی یادآورشد: این نمایش به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و با همکاری اداره ارشاد شهرستان رشت از 25 تا 31 تیر ماه ساعت شش عصر در تماشاخانه وارش مجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/