به گزارش خبرگزاری هنر ایران، فیلم سینمایی " کودک و فرشته " به سرپرستی مهدی حسین زاده با هدف پخش از سیمای آذری این شبکه، به آذری زبانگردانی شده است.

این فیلم سینمایی توسط گلی بیاتی به آذری ترجمه شده و صادق صبور و لیلا بابایی صدابرداری آن را انجام داده اند. صداگزاری و میکس این فیلم بر عهده سعید بحرالعلومی بوده است.

لعیا نبیل پور، ونوس محسن زاده، عبدالله بحرالعلومی، یوسف نوعی، فرزانه سعیدلو، سعید بحرالعلومی، لیلا بابایی، محمدعلی نوروش، فاطمه باقرالموسوی، سعیده جلوه‌گری، معصومه چابک، مرتضی ساعی منش و جواد نیکدل صداپیشگانی هستند که در این اثر به گویندگی پرداخته اند.

" کودک و فرشته " که محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و مرکز سیما فیلم است به کارگردانی مسعود نقاش زاده و تهیه کنندگی حسن کلامی بر اساس فیلمنامه ای از محمدرضا گوهری تولید شده است.

مونا احمدی، محمدرضا زادسرور، قاسم زارع، افشین هاشمی، حسین توشه، مالک حدپور سراج، شبنم مقدمی، علیرضا حسینی، سودابه بیضایی، سیما خضرآبادی، وحید نجفی شوشتری، حسین سلیمانی و ... بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این فیلم سینمایی که در ژانر دفاع مقدس تولید شده است روایتگر آخرین روزهای تابستان ۱۳۵۹ است، فرشته و خانواده‌اش آماده می‌شوند تا در جشن عروسی یکی از اقوام نزدیک شرکت کنند. اما غرش صدای هواپیماهای جنگنده‌ای که از مرز عبور کرده‌اند موجب می‌شود که پدر فرشته تصمیم بگیرد از خیر عروسی خواهرش بگذرد و خانواده‌اش را از مهلکه بدر ببرد. فرشته برای آوردن مادر بزرگ از خانه خارج می‌شود؛ اما دیگر خانواده اش را نمی‌بیند؛ ولی ...

فیلم سینمایی " کودک و فرشته " یکشنبه 23 تیر از ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از کانال 1 شبکه جهانی سحر برای مخاطبان سیمای آذری این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

پایان پیام/