به گزارش خبرگزاری هنر ایران، "درس هایی از قرآن" که سه بار در هفته از سیمای انگلیسی پخش می شود، با طرح نکات مهم و کاربردی قرآن توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

در هر قسمت از این برنامه چند آیه از یکی از سوره های قرآن کریم تلاوت و پس آن تفسیر می شود. مدت زمان این برنامه 20 دقیقه است و کارشناسان و مفسران برجسته قرآن به تفسیر آیات کلام ا... مجید و بیان نکات کاربردی و تاثیرات روانی و اجتماعی آیات مورد بررسی بر زندگی فردی و اجتماعی انسان ها می پردازند.

بعد از پخش هر قسمت از این برنامه لینک تصویری مربوط به آن بر روی سایت سیمای انگلیسی شبکه سحر قرار می گیرد و بینندگان علاوه بر مشاهده آن می توانند نظرات خود را پیرامون مباحث هر برنامه ذکر کنند که این لینک ها به دفعات متعدد از سوی مخاطبان مورد مشاهده قرار گرفته و آمارهای سایت نشان می دهد که جمع زیادی از آنها از پخش این برنامه ابراز رضایت و خرسندی کرده و افزایش پخش اینگونه برنامه ها را خواستار شده اند.

برنامه "درس هایی از قرآن" در هفته جاری به تفسیر سوره "نوح" اختصاص داشته و بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان نسبت به آن صورت گرفته است و با توجه به اینکه این برنامه مانور تبلیغاتی خاصی نداشته استقبال از سوی مخاطبان بسیار قابل توجه و تحسین بوده است.

گفتنی است از هفته جاری علاوه بر قرار گرفتن لینک ویدیویی قسمت های مختلف برنامه "درس هایی از قرآن"، لینک صوتی آن نیز بر روی سایت سیمای انگلیسی قرار خواهد گرفت.