به گزارش هنرآنلاین، بعد از نمایش های "علت" و "کسوف" این سومین نمایشی که ایوب آقاخانی هم کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده دارد و هم در این نمایش بازی می کند. بهروز افخمی مشاور کارگردان این نمایش است و مرجان شیر محمدی، حبیب دهقان نسب، بهرام ابراهیمی ،ناهید مسلمی، سام کبودوند، خیام وقار کاشانی،وحید نفر، امیر علی دانایی، بهرام سروری نژاد ،کیوان خانبگی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است؛ تهران؛ دهه ی بیست؛ سال های التهاب؛ سال های خط کشی های مختلف سیاسی؛ ناصری جوان، روزنامه نگار عاشق سینما، درگیر عشقی غریب می شود؛ عشقی که در کنار التهابات سیاسی چالشی غریب پیش روی او و همراهانش رقم می زند...

گفتنی است اجرای نمایش "نام همه ی مصلوبان عیسی است" تا اواسط شهریور ماه درساعت 19 به مدت زمان 85 دقیقه ادامه خواهد داشت.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: هلن بهرامی و ساناز قراملکی، طراح صحنه: سیامک احصایی، طراح لباس: لادن سید کنعانی، طراح چهره پردازی: الهام صالحی ، طراح پوستر و بروشور: ارسلان آقاخانی، مدیر تولید: خیام وقار کاشانی، منشی صحنه:صبا کاظمی، مجری طرح: آموزشگاه هنرهای نمایشی باران.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا برای رزرو بلیط نمایش های یاد شده می توانند از طریق شماره های 88814115، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند.

انتهای پیام/52/53