به گزارش هنرآنلاین، شبنم درویش بازیگر سینمای ایران که با بازی در فیلم‌های اخیر مسعود کیمیایی و درخشش در فیلم "جرم" به یکی از چهره‌های محبوب سینمایی بدل شده است، این شبها نقشی دشوار و پیچیده را در نمایش "ولگردی‌های آدمی زاد، چندین سال پس از پیدایش" به عهده دارد. این نمایش که به کارگردانی پاشا بهزاد در تماشاخانه پارین در حال اجراست، با متنی متفاوت و فضایی تازه مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است. شبنم درویش که در این نمایش نقش یاسی را بازی می کند ، در یادداشتی کوتاه احساس خود را درباره حضورش در این نمایش بیان کرده است.

همیشه نوعی ترس، خواسته و ناخواسته درونم جریان دارد که این بار فکر می‌کنم با حرف زدن در موردش شاید بشود به آن غلبه کرد... ترس اخیر من، چیزی ست مثل ترس از برخورد شهاب سنگی به زمین و عدم آگاهی از محل فرود آن!

می ترسم، می ترسم تمام شدن این نمایش ، معنایی غیر از "تمام شدن این نمایش" داشته باشد... این ترس از کجا می‌آید و با خود قرار گذاشته مرا به کجا ببرد، نمی دانم... خواستم بنویسمش

ما بر خلاف تصورمان در یک جهان واحد زندگی نمی‌کنیم. وجدان انسان جهانیمیسازد جدای آن جهان که انسان در آن با دیگران زندگی می‌کند.

و در کنار این دو، جهانیست که خدایان و فلاسفه میخواهند ما در آن آنگونه که آنها درست تر می دانند، زندگی کنیم. و آدمیزاد در تمام طول عمر خود از چندین سال پس از پیدایش تا کنون سرگردان است میانه این سه جهان... این سرگردانی ترس دارد اما شاید اگر آنها که کنارمان هستند، نروند و آنها که میخواهند بروند ، پشیمان شوند ، شاید اگر تنها نباشیم، یادمان برود چقدر میترسیم...

نازی و هومن، مسعود و یاسی، تنها و غمگین‌اند اما...

این نمایش که با استقبال گسترده علاقمندان روبرو شده است، هم اکنون با دو اجرا (ساعتهای 20:30 و 21:45) در تماشاخانه پارین واقع در موزه زمان ( خیابان زعفرانیه ) میزبان تماشاگران هست.

انتهای پیام/54/53