به گزارش هنرآنلاین، این نمایش در بخش چشم انداز سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشت و داستان در یکی از قهوه‌خانه‌های بین راهی شمال اتفاق می‌افتد، حکایت از قاتلی دارد که در نزدیکی قهوه‌خانه سرگردان است؛ طی اتفاقاتی، این مرد مجهول الهویه‌ که همه او را قاتل می‌دانند به قهوه‌خانه انتقال داده می‌شود؛ در حالی که همه در تکاپوی کشف هویت این مرد هستند مشخص می‌شود که نه تنها وی قاتل نیست بلکه استاد کیان نقاش است.

سروش طاهری، سید علی موسویان، علی برجی، منیژه داوری، بهرام افشاری، پیام کیانی، بهار محمد‌زاده، احسان علیجانی، مسعود بابائی و ... از بازیگران این نمایش هستند و وحید لاری به عنوان طراح صحنه و بهنام رحیمی به عنوان آهنگساز در این نمایش همکاری می‌کنند.

پس از اکران این نمایش با حضور علاقمندان تئاتر جلسه نقد و بررسی برگزار شد و ضمن برشمردن نقاط قوت و ضعف این نمایش بازی روان و زیبای برخی از بازیگران به عنوان یک امتیاز مطرح شد.

همچنین در این جلسه نقد مطرح شد که در این نمایش توازن بین خط مسیر اصلی داستان که روایتی شبه پلیسی و دارای لحظات طنز و کمدی است، رعایت نشده است، به همین دلیل در برخی از لحظات احساسات متضادی به تماشاچی انتقال داده می‌شود که همین موضوع باعث برهم خوردن هارمونی نمایش می‌شود.

انتهای پیام/