به گزارش خبرنگار بخش هنرهای تجسمی هنرآنلاین، فاطمه فدایی مدیر برنامه‎های حمید ترکاشوند هنرمند خالق این پرفورمنس درباره این نمایشگاه به هنرآنلاین گفت: در این پرفورمنس که جمعه 14 خرداد در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود، هزار و هشت رول دستمال کاغذی استفاده خواهد شد که در نوع خود کاری جدید است.

وی ادامه داد: این پرفورمنس تنها در روز افتتاحیه اجرا می‎شود و 5 روز بعد از آن به صورت نمایشگاه و برای بازدید برگزار خواهد شد. در اصل روند این پرفورمنس به شکلی است که همه فضای گالری از دستمال کاغذی پر می‎شود؛ تماشاگر نیز در آن نقشی ندارد و تنها خود هنرمند است که آن را اجرا می‎کند.

فدایی با بیان اینکه فضای کل کار مفهومی است افزود: نمی توان در مورد این کار چندان توضیح داد، تنها با حضور در فضای پرفورمنس است که مخاطب مفهوم موجود در آن را درک خواهد کرد. هرچند روز افتتاحیه نیز کمی درباره آنچه قرار است اتفاق افتد توضیح خواهیم داد.

نمایشگاه پرفورمنس "جنگ جهانی سوم" از 14 تا 19 تیرماه در گالری پاییز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. علاقه‎مندان به بازدید از این نمایشگاه می‎توانند به نشانی خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 65/32