بلقیس افضلیان، در این خصوص به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این کارگاه برنامه مشترکی میان اداره ارشاد بیرجند و آموزشگاه جعبه است که با حضور استاد علیرضا بهدانی از هنرمندان استانی برگزار خواهد شد.

افضلیان بیان کرد: این کارگاه 15 و 16 تیرماه در نگارخانه "جعبه" برگزار خواهد شد و هنرمندان سراسر استان تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا در آن ثبت نام کنند.

علیرضا بهدانی از هنرمندان برجسته استان خراسان جنوبی است که پیش از این کوچک‌ترین قرآن طلا را کتابت کرده است. وی افتخار کتابت ۴۷ قرآن را تاکنون داشته و آثار قرآنی وی به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، اهدا شده و قرآن‌های کتابت شده این هنرمند در موزه های مطهر امام حسین (ع)، آستان قدس رضوی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، موزه هنر های اسلامی کشور مالزی و موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می‌شود.

این هنرمند علاوه بر کار کتابت قرآن کریم تاکنون بیش از ۵۰ جلد اشعار شعرای بزرگ ایران را خوشنویسی کرده و بیش از ۱۰ هزار تابلوی رنگ و روغن و اجرای بیش از ۲ هزار تابلوی نگار گری و مینیاتور از دیگر فعالیت‌های علیرضا بهدانی است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام باید به نگارخانه "جعبه" به آدرس بیرجند، خیابان غفاری، شهرک گل‌ها، روبروی واحدهای تجاری، نبش غفاری، ساختمان شماره 162، طبقه اول در سمت حیاط مراجعه کنند. و یا با شماره تلفن‌های 0561-4434299 و یا 09151643547 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/38