به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، جدول سومین روز بازار با اجرای برنامه‌های علمی، نشست تخصصی، کارگاه، اجرای نمایش در فضای باز و سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون همراه است.

کارگاه تخصصی "تقویت اقتصاد در تئاتر کودک و نوجوان"در بخش ملل با حضور"لئو ووکلیچ" از کرواسی ساعت 9 تا 12:30 در سالن غدیر همین مرکز برگزار می‌شود.
"ماجرای پر فراز و نشیب یک گنجشک فسقلی در یک پنجشنبه عجیب و غریب" کار سولماز خواجه‌وند از تهران در بخش (رادیو تئاتر) ساعت 16:30 در سالن غدیر اجرا می‌شود.
نشست‌های تخصصی "عروسک و عروسک‌های نمایشی" ساعت 10، "کارت نمایش" ساعت 11، "تئاتر کودک و نوجوان ملل - چشم انداز آینده" ساعت 15 تا 17:30 "بررسی نقش رسانه در توسعه و ترویج تئاتر کودک و نوجوان" ساعت 18 تا 19:30 در سالن کنفرانس شماره 1 برپا خواهد شد.
پلاتوی شماره 1 مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران نیز میزبان علاقه‌مندان کارگاه تخصصی تئاتر درمانی است که با حضور مجید امرایی ساعت 9 تا 12:30 برگزار می‌شود. کارگاه تخصصی "نمایش خلاق در تئاتر کودک و نوجوان" کار یدالله آقاعباسی ساعت 9 تا 12:30 در پلاتوی شماره 2 مرکز تئاتر برپا خواهد شد.
کارگاه تخصصی "بسط و نوشتن نمایش‌نامه برای کودکان و نوجوانان" با حضور " اویسن اولزبرگ براگر" از کشور نروژ ساعت 9 تا 12:30 در نگارخانه مرکز برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان هنر نمایش می‌توانند "رویای کفش"، کار مرضیه اشرفیان را در دو نوبت 10 و 17:30 در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون مشاهده کنند.
همچنین نمایش "این خونه موش نمی‌خواد" کار امید محمدی از تهران در دو نوبت 11 و 18:30 در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون میزبان مخاطبان می شود.
در محوطه مرکز تئاتر نیز نمایش "یک گله، یک ماجرا" از تهران ساعت 18 اجرا می‌شود.
نمایش "صدای جوجه" کار آذر مبارکی از تهران ساعت 18:30 در محیط بازار تئاتر کودک و نوجوان و نمایش "چوبانلار" کار مهدی صالحیار از آذربایجان شرقی ساعت 19:30 در ورودی بازار میزبان علاقه‌مندان است.
بازار "تئاتر کودک و نوجوان" با شعار "امروز، کودکی را به تئاتر ببریم" تا 12 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپاست.