به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، عبدالعلی‌زاده درباره چگونگی تولید این برنامه گفت‌وگومحور گفت: این برنامه با هدف مکانت‌بخشی و هویت‌سازی برای فضاهای شهری، از طریق ایجاد ارزش افزوده معنوی با معرفی هنرمندان، فرهیختگان، نخبگان و... ساخته می‌شود.

وی با یادآوری ظرفیت قصه زندگی افراد به عنوان بهترین محمل انتقال مهارت زندگی گفت: در این برنامه سعی داریم مشخصات و مختصات سبک زندگی ایرانی را با طرح قصه تجربیات زندگی واقعی نخبگان جامعه ترسیم کنیم. بر این اساس در مهم‌ترین بخش این برنامه، هر شب یک می‌ه‌مان هنرمند درگفت‌وگویی صمیمانه، همراه با اعضای خانواده خود به تشریح تجربیات و موفقیت‌هایشان در زندگی می‌پردازند، در این شب‌نشینی، روابط خانوادگی، اهمیت صله رحم، نقش خانواده در موفقیت هنرمندان بررسی می‌شود و ریشه‌های فرهنگی ایرانی واکاوی می‌شود.

وی همچنین بررسی ارائه توجیه اقتصادی برای خرید آثار هنری را از دیگر اهداف برنامه برشمرد و افزود: بسیاری افراد نمی‌دانند با هزینه‌کرد حداقلی می‌توانند آثار هنری نفیسی را تهیه کنند که امضای اساتید را به همراه دارد. عبدالعلی‌زاده پیش از این تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه‌های موضوعی تلویزیونی و مستندهای فرهنگی و ویدئوکلیپ‌های متعدد را در پرونده حرفه‌ای خود دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی عباس عبدالعلی‌زاده و کارگردانی علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده در ۶۰قسمت ۶۰دقیقه‌ای هر شب از رسانه ملی روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/