به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، ناصر حسینی مهر که قصد دارد نمایش "هراکلس 5" را در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه ببرد برای انتخاب بازیگران این نمایش فراخوانی را هفته گذشته منتشر کرد، وی در گفتگو با هنرآنلاین از تمدید این فراخوان خبر داد.

ناصر حسینی مهر در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: بر اساس فراخوانی که برای انتخاب بازیگران نمایش جدیدم "هراکلس 5" منتشر کردیم، روز شنبه 8 تیر ماه حدود 149 نفر به تالار مولوی برای تست و گزینش مراجعه کردند.

وی با اشاره به استقبال پر شور جوانان گفت: در کمال حیرت استقبال خوبی از این فراخوان شد و من با یک نسل پرشور و با استعداد مواجه شدم. اما متاسفانه درها به روی این افراد بسته است و ما همچنان از گذشتگان استفاده می‌کنیم و اگر زمینه برای فعالیت این افراد فراهم شود تئاتر ما شاهد یک جهش ناگهانی خواهد بود.

این کارگردان و مدرس تئاتر ادامه داد: در این بررسی که ما برای انتخاب بازیگران انجام دادیم تک تک افراد در حضور دیگران خود را محک زده و اجراهای فی البداهه و زیبایی را در شکل‎های گوناگون مشاهده کردم.

حسینی مهر افزود: به این علت که افراد زیادی در این روز برای تست حضور پیدا کردند و ما به 12 بازیگر نیاز داریم که بررسی همه ممکن نشد انتخاب بازیگران تمدید شد و شنبه هفته آینده 15 تیر ساعت 14 در تالار مولوی انتخاب بازیگران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/54/53