به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، مقرر شده است که یک هیئت ایرانی از مدیران تئاتر کشور شامل قادر آشنا رئیس مرکز هنرهای نمایشی، اسماعیل عالی‌زاد دبیر سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مهدی شفیعی معاون مالی مرکز هنرهای نمایشی، علی‌اکبر طرخان مدیر امور بین‌الملل مرکز هنرهای نمایشی،‌ داور برقی نمینی تشریفات بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر، منصور براهیمی مترجم و نویسنده راهی جشنواره تئاتر آوینیون فرانسه هستند.

قادر آشنا رئیس مرکز هنرهای نمایشی در پاسخ به میزان قطعیت انجام این سفر گفت: هنوز چیزی به شکل 100 درصد مشخص نشده و در صورت قطعی شدن این موضوع جزئیات و برنامه های سفر اطلاع رسانی خواهد شد.

به هر تقدیر "جشنواره تئاتر آوینیون فرانسه" یکی از فستیوال های معتبر بین‌المللی در ادوار مختلف بوده که گویی اینبارمیزبان جمعی از مدیران و مسئولان هنری و هیئت همراه خواهد بود که امید است در صورت تحقق دستاوردهای مثبت و تاثیرگذاری را در جریان تئاتر کشور به همراه داشته است.

بی‌شک حضور در این جشنواره و رایزنی با مدیران و برگزار کنندگان و همچنین گروه‌های معتبر بین‌المللی حاضر در جشنواره و همچنین دیدن نظم و برنامه ریزی در برگزاری این جشنواره معتبر می‌تواند تأثیرات خوبی برای تئاتر ایران به همراه داشته باشد.

شصت‌و‌هفتمین دوره جشنواره تئاتر آوینیون فرانسه از 5 الی 26 جولای (14 تیرماه تا 4 مرداد ماه) در شهر آوینیون در دو بخش داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/52/53