به گزارش هنرآنلاین، غلامرضا محمودی، رئیس این اداره با اشاره به میزبانی استان لرستان برای برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی همزمان با ایام دهه کرامت، از واگذاری جشنواره شعر بومی ـ محلی رضوی به‌عنوان یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره ملی در پل‌دختر خبر داد و گفت: برای چهارمین سال است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پل‌دختر جشنواره شعر بومی ـ محلی رضوی را برگزار می‌کند.

وی افزود: اشعاری که طی این سال‌ها به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی در پل‌دختر ارسال شده به‌صورت کتاب به چاپ می‌رسند.

محمودی برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی و به‌دنبال آن جشنواره‌های جنبی شامل شعر رضوی، خوشنویسی رضوی را فرصت مغتنمی دانست تا هنرمندان بتوانند با ورود در این عرصه گامی در جهت معرفی فرهنگ رضوی به مردم به‌ویژه نسل جوان بردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پل‌دختر اضافه کرد: اولین وظیفه ما در قبال فرهنگ رضوی این است که ارزش‌ها و شاخصه‌های اهل بیت(ع) را بیشتر گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه هنرمندان باید تلاش کنند کاری که ارائه می‌دهند یک کار قوی و در شان امام رضا(ع) باشد، افزود: هنرمندانی که می‌خواهند در عرصه معرفی فرهنگ رضوی در قالب هنر اقدام کنند باید منابع علمی در این زمینه را مطالعه کنند تا بتواند در انتقال مفاهیم به مخاطبان موفق عمل کنند.

انتهای پیام/38