به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، بعد از موفقیت‌ دومین قسمت فیلم "تیکن" با کارگردانی الیور مگاتون در گیشه‌های بین‌المللی و فروش 375 میلیون دلاری ایم فیلم که با بودجه‌ای در حدود 45 میلیون دلار ساخته شده بود، سازندگان این فیلم فورا پیش‌تولید قسمت سوم این اکشن پر طرفدار آغاز کردند و پس از تایید فیلمنامه با لیام نیسون، برای بازی قسمت سوم این فیلم وارد مذاکره شدند.

بنابر این گزارش، بر اساس اعلام کمپانی لیام نیسون، بازیگر نقش اول این فیلم که برای بازی در دومین قسمت تیکن ۱۵ میلیون دلار دستمزد گرفته بود، برای بازی در سومین قسمت این فیلم ۲۰ میلیون دلار حقوق و دستمزد خواسته که مورد موافقت تهیه‌کنندگان این فیلم قرار گرفته است.

به نوشته هالیوودریپورتر، فیلمنامه سومین قسمت فیلم اکشن "تیکن" را که لوک بسون و رابرت مارک کامن به صورت مشترک به رشته تحریر درآوردند و این درحالیست که هنوز کارگردان این قسمت مشخص نشده اما پیش‌بینی می‌شود که باز هم الیور مگاتون روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند.

گفتنی است، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازندگان این فیلم، سومین قسمت فیلم "تیکن" برای اکران در ماه فوریه سال 2014 میلادی آماده می‌شود.

انتهای پیام/32/