علیرضا داوودنژاد؛ کارگردان مطرح سینمای ایران در خصوص انتظارات فرهنگی از رئیس جمهور منتخب ملت ایران؛ دکتر حسن روحانی به خبرنگار خبرگزاری هنر ایران گفت: در ایران چیزی به نام بازار کالاهای فرهنگ وجود ندارد و آن چه وجود دارد بازار سیاه قاچاق، سرقت و نمایش های غیر قانونی آثار سمعی و بصری است از این رو باید با احیای ساختارهای واقعی صنفی به مشارکت برای ایجاد بازارهای کالاهای فرهنگی پرداخت.

کارگردان "مرهم" درباره اکران فیلم "کلاس هنرپیشگی" نیز گفت: در حال حاضر منتظر پروانه نمایش هستیم اما به احتمال زیاد فیلم را برای اکران پاییزی آماده می کنیم.

فیلم سینمایی "کلاس هنرپیشگی" فیلمی دیگر از خانواده داوودنژادهاست. این فیلم حتی فرم شرکت در جشنواره سی‌ام را نیز پر کرده بود ولی به این جشنواره نرسید و تصمیم بر این گرفته شد که اولین نمایش فیلم در جشنواره سی و یکم باشد. این فیلم در اواسط آبان 1390 در شمال کشور کلید خورد و در بهمن ماه همان سال به پایان رسید و لوکیشن‌های آن در تهران و شمال فیلم‌برداری شده است.

علیرضا داوودنژاد برای درمان پسرش، رضا، مدتی کار ساخت این فیلم را متوقف کرد و پس از بهبودی وی کار تدوین و ساخت موسیقی فیلم را از سر گرفت. در مقاطعی برای آماده‌سازی فیلم از همکاری کیومرث پوراحمد نیز استفاده شده است. این فیلم بازیگران بسیاری دارد و از لحاظ نوع روایت،‌ شیوه بازیگری و بیان سینمایی متفاوت است. رخشان بنی‌اعتماد پس از نمایش این فیلم گفته است: فیلم "کلاس هنرپیشگی" اتفاقی مبارک است.

انتهای پیام/