به گزارش هنرآنلاین، اسماعیل جهانگیری در این خصوص گفت: فیلم "غروب بادگیر" به نویسندگی و کارگردانی وحید قاسمی‌نژاد، از فیلمسازان جوان و عضو انجمن سینمای جوان بندرلنگه از یکم تا سوم تیرماه به مناسبت میلاد قائم آل محمد(عج) در سالن فرهنگ‌سرای گوهر بندرلنگه اکران خواهد شد.

اسماعیل جهانگیری افزود: در این فیلم که همه عوامل آن اهل بندرلنگه هستند، محمد پرخو، سجاد پردلی، علی بحری، جاسم سرپرست، بهنام حسن‌پور، سجاد علیزاده، حجت شیرپور، محمدرضا شاه‌چراغی، وحید قاسمی‌نژاد، عایشه پرباره، معصومه بشیرفرد، زهرا محمدآبادی، ام‌هانی حمیدی‌بلوکی و نائیریکا زندانی نقش آفرینی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم معرف سبک زندگی ایرانی بر اساس فرهنگ مردم جنوب کشور است و داستان آن در رابطه با زندگی زوج جوانی است که تحت تأثیر باورهای اسطوره‌ای مردم جنوب قرار می‌گیرند.

سرپرست اداره ارشاد شهرستان بندرلنگه ضمن اشاره به اهداف تولید این گونه آثارتصریح کرد: هدف از تولید چنین آثاری، لبیک گفتن به دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد معرفی سبک زندگی ایرانی و هم چنین بها دادن به توانایی و ذوق هنرمندان بومی به منظور پرورش نسل جدید هنرمندان متعهد است.

انتهای پیام/