به گزارش هنرآنلاین، اسماعیل جهانگیری، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بندرلنگه در حاشیه پخش این فیلم گفت: رمز ماندگاری مکتب امام خمینی(ره) خلوص آن بزرگوار بود و لازم است جوانان و نوجوانان این مرز و بوم و همه تشنگان حقیقت با انوار درخشان افکار و اندیشه‌های حضرت امام(ره) آشنایی بیشتری پیدا کنند و بدانند که حقیقت امام(ره) هر روز از روز دیگر تابنده تر و درخشنده تر می‌شود.

وی افزود: امام راحل در همه امور فقط خدا را در نظر داشت و هرگز برای ستودن دیگران حرکتی را انجام نداد و فقط به ادای تکلیف پرداخت که این سیره امام می‌تواند برای همگان درس بزرگی باشد.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بندرلنگه در خصوص شناخت ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) بیان کرد: شاید سالیان دراز طول بکشد تا همه ابعاد وجودی امام(ره) روشن بشود و آن چه تا به حال برای ما روشن شده فقط مقدار کمی از ابعاد شخصیتی وی است و هنوز بسیاری از ابعاد شخصیت امام مخصوصاً جنبه علمی ایشان مشخص نشده است.

جهانگیری در پایان گفت: در این ایستگاه فرهنگی علاوه بر آثار و وصیت نامه سیاسی - الهی امام راحل پوسترهایی با تمثال امام(ره) و یادگار گرامیش مرحوم سید احمد خمینی در بین عموم مردم پخش شد.

انتهای پیام/38