به گزارش هنرآنلاین، محمد پرحلم معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان گفت: در آستانه ی بیست و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) کتاب «فانوس ها همه خاموش» خاطرات شفاهی مجید بزرگی راد ازجانبازان دوران دفاع مقدس که در لشکر قدس گیلان به عنوان بسیجی حضور داشتندبه همراه آلبوم صوتی « مهربانی آفتاب » بااشعاری از حضرت امام خمینی (ره) روز یک شنبه 12 خردادماه ساعت 18 در سالن اجتماعات حوزه هنری گیلان رونمایی می شود.

پرحلم خاطر نشان کرد: مجید بزرگی راد از رزمندگان فومنی است که از 13 سالگی درجبهه های حق علیه باطل حضور داشته و خاطرات به یادماندنی وی از دوران کودکی، انقلاب، حضور در جبهه ها در این کتاب گرد آمده است.

وی افزود: کتاب (( فانوس ها همه خاموش)) با مصاحبه سید مجتبی نعیمی وتدوین دکتر محمد حسین باقری در 400 صفحه شامل خاطرات، اسناد وآلبوم عکس می باشد که به همت واحد ادبیات پایداری حوزه هنری گیلان منتشر شده است. همچنین درهمین مراسم آلبوم صوتی « مهربانی آفتاب » بااشعاری از حضرت امام خمینی (ره) با صدای سید محمد رسول ترمه و به تنظیم آرش عشقی وصابر غلامی پور از سوی واحد موسیقی حوزه هنری گیلان رونمایی می شود. شایان ذکر است، پیش از این فیلم هوران بر اساس کتاب (( فانوس ها همه خاموش)) از طرف واحد هنر های تصویری حوزه هنری گیلان به کارگردانی جواد میرزایی تولید شده بود که این فیلم نیز در همین مراسم رونمایی و اکران می شود.

انتهای پیام/