به گزارش هنرآنلاین، غلامرضا ناصری با اعلام این خبر گفت: به منظور حمایت از هنرمندان آبادانی و استقبال شهروندان هنر دوست آبادان از نمایشگاه های آثار هنری، نمایشگاه "همنوازی نور و انسان" در آبادان برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از هفتم خردادماه سال جاری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان آبادان در موزه هنرهای معاصر این شهرستان با ارائه 16 اثر برگزیده از هنرمند خرمشهری معصومه آلبوعبادی آغاز شده است.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی آبادان ادامه داد: آثار این نمایشگاه حول محور انسان و دیجیتال، پرتوهای نوری و نورهای دیجیتال برگزیده شده و امید است با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شود.

وی اضافه کرد: انجمن هنرهای تجسمی آبادان آمادگی دارد آثار هنرمندان منطقه را در همه رشته های هنری از جمله سفال، حجم، نقاشی، کاریکاتور، خطاطی و غیره برای عموم علاقه‌مندان به نمایش در آورد.

ناصری در پایان گفت: نمایشگاه نقاشی از آثار هنرمندان خوزستانی در نیمه دوم خردادماه سال جاری در آبادان به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی آبادان در خصوص زمان بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند تا 17 خردادماه سال جاری همه روزه به جزء روزهای تعطیل صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و بعد ازظهرها نیز از ساعت 18 الی 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/38