به گزارش خبرگزاری هنر ایران، به گفته علی تقی پور ،تهیه کننده سریال مهرآباد با توجه به استقبال مخاطب از این سریال و با توجه به اینکه داستان های این سریال در هم تنیده است و ممکن است برخی مخاطبان از قسمت های جدیدتر به مخاطبین سریال اضافه شده باشند تصمیم شبکه و گروه بر این قرار گرفت که بعد از قسمت پانزدهم سریال مهرآباد در یک قسمت مجزا به مرور قسمت های گذشته پرداخته شود.

تقی پور در این باره گفت : طبیعی است که مخاطبان سریال به مرور به آن اضافه شوند و از آنجایی که سریال مهرآباد قصه محور است و قصه چند شخصیت با یک اتفاق در این سریال به هم گره می خورد و در هر قسمت بر پیچیدگیهایش اضافه می شود به این نتیجه رسیدیم که ممکن است مخاطبی که مثلا از قسمت ششم سریال را دنبال می کند نیاز دارد تا از نظر روایی و ساختاری با قسمت های قبلی نیز ارتباطی برقرار کند برای همین در این مقطع تصمیم گرفتیم مروری بر قسمت های قبلی را در روز 15 خرداد پخش کنیم. امیدواریم با پخش این قسمت مخاطبان جدید تری هم به سریال اضافه شود.

وی علاوه بر این به مخاطبان این مژده را داد که همزمان با پخش قسمت شانزدهم سریال که از جمعه هفته آینده روی آنتن می رود در انتهای هر قسمت بخشی از پشت صحنه سریال نیز همراه با تیتراژ پایانی به روی آنتن برود.

گفتنی است سریال مهرآباد به تهیه کنندگی علی تقی پور و کارگردانی فرید سجادی حسینی روزهای زوج هر هفته و جمعه ها ساعت23 از شبکه تهران به روی آنتن می رود و تکرار آن فردای همان روز ساعت 19 پخش می شود.

سریال مهرآباد را امید سهرابی با همراهی امیر رضا طلاچیان به رشته تحریر در آورده که روایتگر زندگی کیا مقدم است که پس از 12 سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می گردد ولی در همان بدو ورود با اتفاقی رو به رو می شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این سریال که یک کمدی‌درام اجتماعی به حساب می آید بازیگرانی چون مهران احمدی،هومن سیدی، علی سرابی ،بهروز شعیبی،شقایق دهقان،ندا مقصودی،لیندا کیانی ،سمیرا ذکایی ،بیژن افشار،مسعود میرطاهری ،بهناز جعفری،آتنه فقیه نصیری،پوراندخت مهیمن، گلاره عباسی ،سوگل طهماسبی ،الهام کردا،بهاره ریاحی ،عباس شجاع و... (با حضور افتخاری اشکان خطیبی)، در نقش هایی متفاوت ظاهر شده اند.

تصویر برداری سریال 7 ماه و نیم طول کشید . سریال مهرآباد 103 لوکیشن اصلی و بیش از 200 لوکیشن فرعی داشت. 22 بازیگر اصلی و 222 بازیگر فرعی بازی کرده اند و 1430 سکانس نوشته شده.

عوامل سریال مهرآباد عبارتند از: تهیه کننده:علی تقی پور، کارگردان:فرید سجادی حسینی، نویسنده :امید سهرابی با همراهی امیررضا طلاچیان،مدیر تصویربرداری:داوود امیری ،مدیر تولید:جعفر عروجی،طراح صحنه و لباس:بابک کریمی طاری،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی ،تدوین:روزبه فرازمند ،طراح گریم:امیر اسکندری،صدابردار:فرزام منطقی ،صداگذار:امین میرشکاری،موسیقی متن و تیتراژ:مرتضی ساعدی، عکاس:ناصر سجادی حسینی و روابط عمومی:آزاده سهرابی.

پایان پیام/