به گزارش هنرآنلاین، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر در مراسم اختتامیه تئاتر مقاومت خرمشهر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری منظم و با کیفیت این جشنواره اظهار کرد: خوشحالم که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه هنرهای تجسمی در آبادان افتتاح شد.

وی ادامه داد: پس از بازسازی موزه هنرهای معاصر در آبادان این نمایشگاه را برگزار می‌کنیم که از این جهت بسیار خرسندم و امروز این نمایشگاه با حضور هنرمندان و هنر دوستان در شهر مقاوم آبادان برگزار شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: این جشنواره با بیش از 60 اثر برگزار می‌شود و بخش عمده‌ای از ارزش‌ها و مفاهیم ملت ایران در زمینه وطن دوستی و عشق، محبت، ایمان و اخلاص در جنگ فضای خوبی را برای علاقه‌مندان ایجاد کرده است.

سپهر ادامه داد: امیدوارم هنرمندان و و هنردوستان از فضای ایجاد شده در قالب حرکات ارزشی به خوبی استفاده کنند.

وی در خصوص جشنواره تئاتر مقاومت در خرمشهر به خبرنگار فارس گفت: اختتامیه جشنواره تئاتر مقاومت خرمشهر را به مدت سه شب در حال اجرا داشتیم که این همایش نیز شب گذشته به کار خود پایان داد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اضافه کرد: این جشنواره در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار شد.

سپهر ادامه داد: بخش خیابانی این جشنواره در آبادان و بخش صحنه‌ای آن در خرمشهر برگزار شد و مورد استقبال بسیار خوبی از سوی هنردوستان و مردم قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این جشنواره در حالی که یک همایش تأثیرگذار و حیثیتی بود در دو سطح ملی و بین‌المللی برگزار شد و نمره بسیار خوبی دریافت کرد و امیدوارم در بخش محتوا و کیفیت در سال‌های آینده پیشرفت شگرفی داشته باشد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در خصوص برنامه‌های آینده این اداره در خوزستان ابراز داشت: در آبادان نیز جشنواره حصر آبادان را در برنامه خود خواهیم داشت که با نام مبارک ثامن‌الحجج(ع) مزین شده است.

سپهر افزود: این جشنواره چند سال تعطیل بود و در دو سال اخیر به اجرا در آمده است و امیدوار هستیم که بتوانیم آن را در سطح استان برگزار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبادان یک شهر متمدن و فرهنگی است و قطعاً در جشنواره شکست حصر آبادان هنرمندان این شهر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

انتهای پیام/